14 december 2016

Lezing Jenny Ymker in Stedelijk Museum Zwolle

Jenny Ymker vertelt over haar werk, werkwijze en de collectiestukken die op dit moment te zien zijn binnen de tentoonstelling Leven met aandacht.

Ymker: "Als ik een bijzondere situatie, plek of gebeurtenis zie, kan dat voor mij de aanzet zijn voor een nieuw verhaal. In mijn werken verbeeld ik die verhalen. Ik wil daarmee bij de toeschouwer ook verhalen oproepen. Dat hoeft niet precies mijn verhaal te zijn maar ieder mag er zijn eigen verhaal in ontdekken."

Wankel evenwicht

Inschrijven kan via info@stedelijkmuseumzwolle.nl of telefonisch: 038 - 421 46 50

Datum:   Zondag 15 januari 2017
Tijd:       14.30 uur
Kosten:   € 3,- + de reguliere entreeprijs van Stedelijk Museum Zwolle (incl. koffie/thee).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten