01 oktober 2011

Wol Week / Campaign for Wool

De Campaign for Wool wordt ondersteund door Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Charles van Wales (Groot-Brittannië), omdat hij in 2008 heeft vastgesteld dat de wolindustrie een onzekere toekomst heeft.
The Campaign is een internationale beweging, waar bedrijven uit alle sectoren zich bij aansluiten. Van de grootste ondernemingen tot individuele ambachtsmensen, waaronder fashion designers zoals
Vivienne Westwood.

The Campaign for Wool is in Oktober 2010 in Groot-Brittanië gestart met de lancering van de “Wool Week”.
Meer dan 70 modemerken, diverse warenhuisketens en bijna 1.000 onafhankelijke tapijtretailers namen in deze week deel om wol te promoten.
In 2011 krijgt the Campaign for Wool een internationaal karakter, waardoor er een nog grotere ondersteuning voor de beweging zal ontstaan.

Op 5 oktober vindt de Nederlandse kick-off van de Campaign for Wool plaats.
Bij Maison de Bonneterie zal op vele manieren de veelzijdigheid van wol getoond worden.
Individuals by AMFI richt spectaculaire etalages in bij Maison de Bonneterie in Amsterdam en Den Haag.
Ergens in Amsterdam kun je “onder de wol kruipen met…”
Houd de website in de gaten voor details en acties.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen